Ik moest afgelopen zomer voor het eerst op zoek naar een horecamakelaar. Ik ben de eigenaar van twee panden in de binnenstad van Utrecht. Voor het ene pand hoop ik nooit een horeca makelaar nodig te zijn. Ik exploiteer het namelijk in de vorm van een underground club. Ik bezit het pand al zo’n drie jaar en het gaat nog altijd naar behoren. Als club moet je constant vernieuwen om weg te blijven van de horecamakelaar. Maar goed, mijn andere gebouw had net zijn functie als drukbezochte kroeg verloren en ik moest op weg naar de horeca makelaar. Ik baalde van dit verlies, want het was niet nodig. Het liep goed, de mensen hielden van de kroeg. Alleen de eigenaar sjoemelde met de cijfers en dit leidde tot de ondergang van deze horecagelegenheid. Ik ben met de horecamakelaar om de tafel gaan zitten om de vorderingen te bespreken. Ik wilde weten of hij een nieuwe huurder voor mij kon vinden. Elke horeca makelaar zal natuurlijk zeggen dat ze dit kunnen, maar hij had direct relevante contacten die hij aansprak. Binnen twee dagen stonden de eerste geïnteresseerden op de stoep. Ze hadden gehoord van het plotselinge faillissement van een sterk draaiende kroeg en hadden daarom interesse. De horecamakelaar heeft ze rondgeleid en binnen een week was alles in kannen en kruiken. De horeca makelaar had de huur verhoogd en het pand binnen twee weken verhuurd. Dat is klasse. De nieuwe huurders beloofden dat ik nooit meer de horeca makelaar zou hoeven in te schakelen. Dit bleek echter niet waar. Vanwege het succes in mijn eigen club besloot ik op zoek te gaan naar nieuwe investeringen. De huizenprijzen zijn de afgelopen tijd gedaald en een ondernemer moet nu investeren. Dat is wat mijn horecamakelaar ook adviseerde. Vandaar dat ik, in overleg met de horeca makelaar, twee boden heb gedaan op panden in de binnenstad van Utrecht. We gingen extra laag zitten en na wat onderhandelen is het ons gelukt om de panden te kopen. Via de horecamakelaar ben ik direct op zoek gegaan naar twee ondernemers die de panden wilden exploiteren. De interesse was groots en ik kreeg de mogelijkheid om de beste ideeën te kiezen. Ik wil natuurlijk niet binnen een paar maanden terug zijn bij mijn horeca makelaar. Tenzij ik zoveel geld verdien dat ik een nieuw pand kan kopen, maar dat zal het komende jaar waarschijnlijk nog niet gebeuren.
Er zijn al meer dan 35 aangesloten partnerwebsites!
Er worden al meer dan 1.500 artikelen per maand verspreid!
Inloggen
Referentie
"Ten eerste vind ik het echt een topsysteem. Het is ideaal dat je vanuit één website (dus één keer inloggen) zo makkelijk over zoveel verschillende websites kunt plaatsen. Dat is stukken eenvoudig dan apart inloggen bij alle verschillende websites die er zijn. Ten tweede vind ik de variëteit heel goed. Je hebt niet alleen PR0 websites, maar ook PR1, PR2 et cetera. Dat zorgt voor een mooie afwisseling in links. Zelfde geldt voor het aantal websites, ik geloof dat het er zo'n 30 à 35 zijn. Dat is ideaal, want dan kun je ook echt een groot bereik creëren."
Loraine
Quelmedia.nl
Referentie
"Voor mij als leek is Google ondoorgrondelijk. Wij zijn in april begonnen met onze website in zadelkrukken en kregen het advies om veel artikelen te plaatsen en aan link ruil te gaan doen. Inmiddels staan we op de 1e positie bij ons belangrijkste trefwoord "zadelkruk". Blijkbaar een goed advies en maak dan ook graag gebruik van je websites waar ik unieke content mag plaatsen. Marcel bedankt!"
Peter van der Meij
Zadelkruknederland.nl
Referentie
"Naast zoekmachine optimalisatie is linkbuilding een erg belangrijk onderdeel om je website/webshop in de top van de zoekmachines te krijgen. Wij gebruiken de artikel marketing tool van Artikelmax als onderdeel van onze linkbuildingstrategie. Door deze gevarieerde linkbuildingmix zien wij dat je hierdoor een natuurlijk linkprofiel opbouwt welke uiteindelijk voor goede rankings zorgt. Kortom; Artikelmax is een prima tool als ondersteuning van je linkbuildingwerkzaamheden."
Robin Buitink
Best4u-internetmarketing.nl