Mijn horecamakelaar belde me afgelopen week op met de mededeling dat hij twee buitenkansjes op de markt had gesignaleerd. Ik mocht het niet doorvertellen aan anderen want de horecapanden waren nog niet eens officieel op de markt. Mijn horeca makelaar doet dit vaker de laatste tijd. Veel bedrijven gaan failliet en af en toe zit daar iemand bij die zijn pand moet verkopen. De meeste horecagelegenheden huren de ruimtes van een eigenaar, maar sommigen hebben het pand in eigen beheer. Door een faillissement zijn ze genoodzaakt om het pand te verkopen via de horecamakelaar. Als ze acute financiële problemen hebben en mijn horeca makelaar vangt dit op, dan belt hij me direct. Hij weet dat ik geld heb en een ondernemer in hart en nieren ben. Ik ben altijd bereid om te investeren in kansvolle panden. De horecamakelaar nodigde me uit om op bezoek te gaan bij de panden. De volgende dag stonden we in een klassieke oude kroeg in het centrum van Maastricht. Het gebouw was van een, inmiddels overleden, man. Hij had het pand meer dan zestig jaar in zijn bezit gehad, maar de familie wilde de kroeg het liefst zo snel mogelijk kwijt. De prijs kon gemakkelijk naar beneden vertelde mijn horeca makelaar. Ik vertrouw mijn horecamakelaar volledig en besloot om een bod uit te brengen op de kroeg. De kroeg heeft een grote groep vaste klanten en ik heb gezocht naar een nieuwe eigenaar die de mensen aansprak. De horeca makelaar onderhandelde met de familieleden naar een zeer lage prijs. Hij had gelijk, het was een buitenkansje. Ik had binnen een week een nieuwe kroeg in Maastricht. De vaste klanten hebben dit niet meegekregen. Zij hebben alleen gezien dat er een nieuwe bartender is gekomen. De horecamakelaar had ook nog een pand in Amsterdam. Na het eerder succes besloot ik ook deze kroeg te bezoeken. Volgens mijn horeca makelaar moest ik snel handelen. Na het bezoek besloot ik toch niet een bod uit te brengen. Het voelde niet goed en ik moest te snel beslissen. De horecamakelaar begreep mijn keuze en beloofde me dat hij zijn ogen open zou houden voor nieuwe buitenkansjes. De uitgaansgelegenheid in de hoofdstad van Limburg doet het zeer goed. Ik maak maandelijks een gedegen winst. Op het moment is het mijn meest constante inkomstenstroom. Het is een goede tijd om panden te kopen, ik wacht op nieuws van de horeca makelaar.
Er zijn al meer dan 35 aangesloten partnerwebsites!
Er worden al meer dan 1.500 artikelen per maand verspreid!
Inloggen
Referentie
"Ten eerste vind ik het echt een topsysteem. Het is ideaal dat je vanuit één website (dus één keer inloggen) zo makkelijk over zoveel verschillende websites kunt plaatsen. Dat is stukken eenvoudig dan apart inloggen bij alle verschillende websites die er zijn. Ten tweede vind ik de variëteit heel goed. Je hebt niet alleen PR0 websites, maar ook PR1, PR2 et cetera. Dat zorgt voor een mooie afwisseling in links. Zelfde geldt voor het aantal websites, ik geloof dat het er zo'n 30 à 35 zijn. Dat is ideaal, want dan kun je ook echt een groot bereik creëren."
Loraine
Quelmedia.nl
Referentie
"Voor mij als leek is Google ondoorgrondelijk. Wij zijn in april begonnen met onze website in zadelkrukken en kregen het advies om veel artikelen te plaatsen en aan link ruil te gaan doen. Inmiddels staan we op de 1e positie bij ons belangrijkste trefwoord "zadelkruk". Blijkbaar een goed advies en maak dan ook graag gebruik van je websites waar ik unieke content mag plaatsen. Marcel bedankt!"
Peter van der Meij
Zadelkruknederland.nl
Referentie
"Naast zoekmachine optimalisatie is linkbuilding een erg belangrijk onderdeel om je website/webshop in de top van de zoekmachines te krijgen. Wij gebruiken de artikel marketing tool van Artikelmax als onderdeel van onze linkbuildingstrategie. Door deze gevarieerde linkbuildingmix zien wij dat je hierdoor een natuurlijk linkprofiel opbouwt welke uiteindelijk voor goede rankings zorgt. Kortom; Artikelmax is een prima tool als ondersteuning van je linkbuildingwerkzaamheden."
Robin Buitink
Best4u-internetmarketing.nl