Een administratiekantoor houdt zich systematisch bezig met het vastleggen van financiële feiten van een bedrijf, een instelling of van een persoon (particulier). Iemand die werkzaam is in deze sector, wordt ook wel een boekhouder of een administrateur genoemd. Zelf laat ik mijn administratie uitvoeren door administratiekantoor Utrecht. Zij voeren mijn administratie van begin tot het eind uit, en zij helpen mij bijvoorbeeld bij het invullen van de belastingaangiftes. Ideaal voor mensen die totaal geen verstand of tijd hebben voor het bijhouden van zijn of haar administratie.
Welke zaken komen kijken bij particuliere administratie?
- De aangifte inkomstenbelasting inclusief de “Boxen”-problematiek;
- De voorlopige teruggave i.v.m. heffingskortingen;
- De voorlopige teruggave i.v.m. aftrek van hypotheekrente en hypotheekkosten;
- Bezwaar- en beroepschriften aanvragen van subsidies e.d.;
- Het zoeken naar de ideale hypotheek voor u als consument.
Maak een vrijblijvende afspraak met het administratiekantoor
Bent u net als ik geen held in het doen van belastingaangiftes, teruggave van bijvoorbeeld u hypotheekrente of heffingskortingen? Dan biedt administratiekantoor Utrecht u dus de mogelijkheid om deze aan hun uit handen te geven. Administratiekantoor Utrecht staat ook wel bekend onder de naam boekhouder Utrecht. Bent u dus geïnteresseerd in de diensten van dit administratiekantoor? Maak gerust een vrijblijvende afspraak met het administratiekantoor!