Ik heb acht maanden geleden weer een horecamakelaar moeten inschakelen. Ik heb zes panden in de binnenstad van Groningen en één van deze panden kwam in de financiële problemen. Dit is niks nieuws. Horecabedrijven gaan regelmatig over de kop door slecht beleid of tegenvallende bezoekersaantallen. Ik moet dan telkens weer aankloppen bij de horeca makelaar. Al meer twintig jaar huur ik altijd dezelfde horecamakelaar in. Deze man heeft een éénpersoonsbedrijf, maar heeft een netwerk dat gelijk staat aan twintig werknemers. Deze horeca makelaar regelt altijd binnen twee maanden een nieuwe huurder voor mijn panden. Wie wil er niet een horecabedrijf opstarten in het hartje van Groningen? Via dezelfde horeca makelaar kocht ik meer dan tien panden in de jaren ’80, de tijd dat de huizenprijzen nog laag waren. Ik voorzag een belegging die in de toekomst veel geld zou gaan opleveren. Gelukkig had ik gelijk. De huizenprijzen gingen verschillende malen over de kop en zonder iets te doen zag ik mijn kapitaal groeien. Vijf jaar geleden besloot ik om vijf panden te verkopen voor een competitieve prijs. Ik klopte daarvoor ook aan bij de horecamakelaar en hij regelde het. Binnen een half jaar waren alle vijf de panden verkocht en stonden er meerdere miljoenen op mijn bankrekening. Niet een slechte investering kan ik je vertellen. De horeca makelaar voorspelde toen al dat de huizenmarkt een zware tijd tegemoet zou krijgen. Hij had gelijk. Enfin, twee maanden geleden stond ik dus weer op de stoep bij de horecamakelaar. Ik moest weer op zoek naar een nieuwe huurder. Mijn horeca makelaar vertelde me destijds dat het waarschijnlijk een lange zoektocht zou worden. Weinig ondernemers geloven nog in de horeca. De strijd met de grote evenementen is hevig en door de economische crisis blijven mensen weg uit de binnenstad. Tot mijn grote opluchting lukte het mijn horecamakelaar om binnen drie maanden nieuwe huurders te vinden. Ze kwamen echter met een raar verzoek bij mijn horecamakelaar. De drie jonge jongens wilden het pand simpel en onopvallend houden. Het moest er van buiten niet uitzien als een club. Er kwam zelfs geen uithangbord. Het werd een club zonder naam. Ik vond het prima, als ik maar niet binnen drie maanden weer bij de horeca makelaar zou aankloppen. Dit beloofden ze. Ze hadden ongelijk. Hun uitgaansgelegenheid werd een grote hit en binnen een drie maanden waren twee huurders failliet gegaan. Ik kon terug naar mijn horecamakelaar.
Er zijn al meer dan 35 aangesloten partnerwebsites!
Er worden al meer dan 1.500 artikelen per maand verspreid!
Inloggen
Referentie
"Ten eerste vind ik het echt een topsysteem. Het is ideaal dat je vanuit één website (dus één keer inloggen) zo makkelijk over zoveel verschillende websites kunt plaatsen. Dat is stukken eenvoudig dan apart inloggen bij alle verschillende websites die er zijn. Ten tweede vind ik de variëteit heel goed. Je hebt niet alleen PR0 websites, maar ook PR1, PR2 et cetera. Dat zorgt voor een mooie afwisseling in links. Zelfde geldt voor het aantal websites, ik geloof dat het er zo'n 30 à 35 zijn. Dat is ideaal, want dan kun je ook echt een groot bereik creëren."
Loraine
Quelmedia.nl
Referentie
"Voor mij als leek is Google ondoorgrondelijk. Wij zijn in april begonnen met onze website in zadelkrukken en kregen het advies om veel artikelen te plaatsen en aan link ruil te gaan doen. Inmiddels staan we op de 1e positie bij ons belangrijkste trefwoord "zadelkruk". Blijkbaar een goed advies en maak dan ook graag gebruik van je websites waar ik unieke content mag plaatsen. Marcel bedankt!"
Peter van der Meij
Zadelkruknederland.nl
Referentie
"Naast zoekmachine optimalisatie is linkbuilding een erg belangrijk onderdeel om je website/webshop in de top van de zoekmachines te krijgen. Wij gebruiken de artikel marketing tool van Artikelmax als onderdeel van onze linkbuildingstrategie. Door deze gevarieerde linkbuildingmix zien wij dat je hierdoor een natuurlijk linkprofiel opbouwt welke uiteindelijk voor goede rankings zorgt. Kortom; Artikelmax is een prima tool als ondersteuning van je linkbuildingwerkzaamheden."
Robin Buitink
Best4u-internetmarketing.nl