Als eigenaar van een groot vakantiepark is het belangrijk dat onze klanten de weg altijd goed weten te vinden. Daarnaast dienen we ook goed herkenbaar te zijn. Daarom heb ik ook besloten om over te gaan tot het plaatsen van bewegwijzering en gevelreclame. Aangezien de gasten van twee verschillende kanten kunnen komen is het noodzakelijk dat er een goede bewegwijzering is aangelegd. Het zou immers zeer vervelend zijn als onze gasten het park niet zouden kunnen vinden. Daarom moest er niet alleen op het park bewegwijzering komen maar er moest ook langs de weg bewegwijzering aanwezig zijn. Mensen baseren namelijk altijd hun eerste indruk op het feit of het goed stond aangegeven. Dus bewegwijzering is dan ook erg belangrijk. Daarnaast wilde ik ook bij de receptie gevelreclame laten plaatsen. Dit leek mij een zeer verstandige optie aangezien er ook gasten ’s avonds aankomen en dan is het wel zo fijn als de gevelreclame werkt, zodat ze precies zien dat ze op het juiste adres zijn aangekomen. Maar ik wilde niet alleen gevelreclame laten plaatsen bij de receptie dit moest ook in het dorp gaan plaatsvinden. Want des te meer reclame er zou komen des te sneller mensen hier zouden gaan boeken. Dit was althans het idee. Daarom was voor mij het plaatsen van zowel gevelreclame als bewegwijzering een uitgelezen kans. Maar om dit te bereiken moet ik wel eerst een aantal leveranciers vinden die dit aan mij wilden leveren. En uiteraard dient dit niet te veel geld te kosten. Gelukkig waren er in de omgeving meerdere bedrijven die in staat waren om zowel bewegwijzering als gevelreclame te produceren. Ik nam dan ook direct contact met hen op en legde hun mijn probleem uit. Ze begrepen direct waar ik het over had en ze dachten dan ook direct met mij mee. Ieder bedrijf gaf aan om een offerte te maken en deze naar mij toe te sturen. Dit leek mij wel zo prettig want dan kon ik eerst even goed vergelijken voordat ik een keuze ging maken. Want de prijs speelt natuurlijk mee. Aangezien het om gevelreclame gaat is dit vaak behoorlijk prijzig. En ik was niet van plan om hier teveel voor te betalen. Uiteindelijk kreeg ik alle vier de offertes binnen en kon ik direct beginnen met ze naast elkaar te leggen. Uiteindelijk heb ik niet voor de goedkoopste gekozen maar wel voor diegene die een hoge kwaliteit levert.
Er zijn al meer dan 35 aangesloten partnerwebsites!
Er worden al meer dan 1.500 artikelen per maand verspreid!
Inloggen
Referentie
"Ten eerste vind ik het echt een topsysteem. Het is ideaal dat je vanuit één website (dus één keer inloggen) zo makkelijk over zoveel verschillende websites kunt plaatsen. Dat is stukken eenvoudig dan apart inloggen bij alle verschillende websites die er zijn. Ten tweede vind ik de variëteit heel goed. Je hebt niet alleen PR0 websites, maar ook PR1, PR2 et cetera. Dat zorgt voor een mooie afwisseling in links. Zelfde geldt voor het aantal websites, ik geloof dat het er zo'n 30 à 35 zijn. Dat is ideaal, want dan kun je ook echt een groot bereik creëren."
Loraine
Quelmedia.nl
Referentie
"Voor mij als leek is Google ondoorgrondelijk. Wij zijn in april begonnen met onze website in zadelkrukken en kregen het advies om veel artikelen te plaatsen en aan link ruil te gaan doen. Inmiddels staan we op de 1e positie bij ons belangrijkste trefwoord "zadelkruk". Blijkbaar een goed advies en maak dan ook graag gebruik van je websites waar ik unieke content mag plaatsen. Marcel bedankt!"
Peter van der Meij
Zadelkruknederland.nl
Referentie
"Naast zoekmachine optimalisatie is linkbuilding een erg belangrijk onderdeel om je website/webshop in de top van de zoekmachines te krijgen. Wij gebruiken de artikel marketing tool van Artikelmax als onderdeel van onze linkbuildingstrategie. Door deze gevarieerde linkbuildingmix zien wij dat je hierdoor een natuurlijk linkprofiel opbouwt welke uiteindelijk voor goede rankings zorgt. Kortom; Artikelmax is een prima tool als ondersteuning van je linkbuildingwerkzaamheden."
Robin Buitink
Best4u-internetmarketing.nl