Als eigenaar van een pretpark ben ik altijd erg vrolijk en goed gestemd. Niets vind belangrijk dan wanneer mijn gasten een prettige dag hebben gehad in ons pretpark. Echter de afgelopen periode kwamen er toch steeds meer gasten die klaagden over het feit dat ze de weg niet goed konden vinden. Zowel naar het park toe als in het park zelf. Daarom zijn we ook overgegaan tot het plaatsen van bewegwijzering. We hebben overal borden geplaatst zodat voortaan iedereen weer weet waar die naar toe moet. Daarnaast hebben we ook de bewegwijzering aangepakt bij de wegen naar het pretpark toe. Want deze bewegwijzering was echt aan vervanging toe. De bordjes waren kapot of de teksten vielen echt niet meer te lezen. Nieuwe bewegwijzering was dan ook een slimme keuze. Toen we toch eenmaal bezig waren hebben we er ook direct voor gekozen om bij ons hoofdkantoor de gevelreclame aan te pakken. We hadden namelijk contact gehad met een bedrijf dat gespecialiseerd was in bewegwijzering, maar ze gaven ook aan dat ze aan gevelreclame deden. Dit hield in dat ze zowel gevelreclame produceerden maar ook de gevelreclame konden plaatsen. Dit klonk ons eigenlijk als muziek in de oren, want ons hoofdkantoor had nog steeds geen reclamebord. Dit is natuurlijk wel ontzetten belangrijk aangezien we ons park wel willen promoten. Door het plaatsen van gevelreclame was dit de ideale manier om meer naamsbekendheid te krijgen. Ik was dan ook direct enthousiast toen de adviseur aangaf dat hij zowel bewegwijzering als gevelreclame kon leveren. Nu konden we echt gaan werken aan onze merknaam. Want we merkten soms dat klanten nog nooit van ons hadden gehoord. Het werd dan ook tijd om hier verandering in te brengen. Ons marketingteam had al verschillende marketingcampagnes ontworpen en één daarvan was dan ook om gevelreclame te laten plaatsen. We waren dan ook erg benieuwd of dit zou gaan werken. Wat we inmiddels wel weten is dat de bereikbaarheid sterk is toegenomen sinds wij nieuwe bewegwijzering hebben laten plaatsen. Je merkt nu echt weer dat de bezoekers met veel plezier rondlopen en het erg naar hun zin hebben. Daarnaast kunnen ze ook snel de uitgang vinden en weten ze altijd waar ze naar toe moeten. We zijn dan ook zeer blij dat we dit toch uiteindelijk hebben gedaan. Het aantal positieve recensies op het internet neemt dan ook sterk toe en we zien dat de bezoekers tevreden zijn.
Er zijn al meer dan 35 aangesloten partnerwebsites!
Er worden al meer dan 1.500 artikelen per maand verspreid!
Inloggen
Referentie
"Ten eerste vind ik het echt een topsysteem. Het is ideaal dat je vanuit één website (dus één keer inloggen) zo makkelijk over zoveel verschillende websites kunt plaatsen. Dat is stukken eenvoudig dan apart inloggen bij alle verschillende websites die er zijn. Ten tweede vind ik de variëteit heel goed. Je hebt niet alleen PR0 websites, maar ook PR1, PR2 et cetera. Dat zorgt voor een mooie afwisseling in links. Zelfde geldt voor het aantal websites, ik geloof dat het er zo'n 30 à 35 zijn. Dat is ideaal, want dan kun je ook echt een groot bereik creëren."
Loraine
Quelmedia.nl
Referentie
"Voor mij als leek is Google ondoorgrondelijk. Wij zijn in april begonnen met onze website in zadelkrukken en kregen het advies om veel artikelen te plaatsen en aan link ruil te gaan doen. Inmiddels staan we op de 1e positie bij ons belangrijkste trefwoord "zadelkruk". Blijkbaar een goed advies en maak dan ook graag gebruik van je websites waar ik unieke content mag plaatsen. Marcel bedankt!"
Peter van der Meij
Zadelkruknederland.nl
Referentie
"Naast zoekmachine optimalisatie is linkbuilding een erg belangrijk onderdeel om je website/webshop in de top van de zoekmachines te krijgen. Wij gebruiken de artikel marketing tool van Artikelmax als onderdeel van onze linkbuildingstrategie. Door deze gevarieerde linkbuildingmix zien wij dat je hierdoor een natuurlijk linkprofiel opbouwt welke uiteindelijk voor goede rankings zorgt. Kortom; Artikelmax is een prima tool als ondersteuning van je linkbuildingwerkzaamheden."
Robin Buitink
Best4u-internetmarketing.nl